Katasztrofális öngól lett a holland légitársaság esélyegyenlőségi kampánya

/
/
3995 megtekintés

Frappáns marketingnek indult, hatalmas kapufa lett a pride-ot népszerűsítő esélyegyenlőségi kampány.

Kevésbé volt előrelátó a holland KLM Királyi Légitársaság, akik egy remek marketing fogásként PRIDE színű, repülőkben használatos biztonsági öveket posztoltak Twitteren. Az öveken található csatok és foglalatok kombinációjával a nemek közötti kapcsolatokat szerették volna szimbolizálni, vagyis a leszbikus, a meleg és a heteroszexuális párokat. Nem számítottak azonban azokkal a hozzászólókkal, akik rávilágítottak az esélyegyenlőségi plakát hiányosságaira.

A fotón látható három kapcsolat közül egyedül az alsó működik, az jelenti az életet, legalábbis ha a csat funkcióit vesszük alapul, ami a heteró kapcsolatban élőket helyettesíti. A másik két csat, a meleg és leszbi párok ebből a szempontból életképtelenek, a balesetektől sem óvnak meg. Mi ez, ha nem egy hatalmas kapufa, vagy inkább öngól a meggondolatlan légitársaságtól.