Mulatságos látvány az Apple, mint divatmárka, aki a nyolcvanas években még ruhát is gyártott

/
/
572 megtekintés

A márkahűek foghatják a fejüket, hogy nem a nyolcvanas évek közepén voltak felnőttek, ugyanis az Apple akkoriban még ruházatot is forgalmazott.

Sokan annyira elkötelezettek a márka iránt, hogy elvakultan képesek az üzletek előtt szobrozni, hogy elsőként jussanak hozzá a legújabb mobilkészülékhez. Ha az Apple marad a technika mellett a divatnál is, nagy valószínűséggel az iPhone-ok Apple gatyában bújnának meg még manapság is.

A ’80-as évek közepére az almás termékek annyira hasítottak a számítástechnikai piacon, hogy fontos szereplőként úgy vélték, teljesen más ágazatokban is bőven megállnák a helyüket. Dizájnos ruhadarabokat kezdtek gyártani, hiszen az alapító Steve Jobs mindig is a szemgyönyörködtető dizájn szerelmese volt. Kis idő múlva rájöttek azonban, hogy jobb megmaradni a kaptafánál, így a felöltők ideje hamar le is áldozott.

Mai szemmel eléggé nevetségesek a hatalmas feliratokkal díszített pulóverek és gatyák, de akkoriban ez igencsak kapósnak számítottak. Legyünk azért őszinték, a logó és az embléma sokkal jobban fest az elektronikus kütyükön, mint nadrágszáron, bár nem lehet tudni hol tartana most a márka, ha még mindig életképes volna.