12 ezret forog a 330 lóerős motorral szerelt Suzuki Swift, csak a hangjától is libabőrös leszel

/
/
11618 megtekintés

4,2 alatt van százon, és úgy ordít, mintha egy kihegyezett hayabusa erőmű duruzsolna a motorháztető alatt.

A 136 lóerős gyári Swiftre sem lehet panasz, de ha egy lámpánál ettől sokkal jampibb akarsz lenni, nem árt egy nagyobb erőforrás a kaszniba. Valami ilyesmire gondolhatott Niki Schelle rali-világbajnok is még 2004-ben, aki hű akart maradni a Suzuki márkához, de mint tudjuk, nem épp erősködni való a gyári technika.z.

Kipucolta hát az 1.6-os szívómotort, helyette pedig egy Hayabusa hajtását szerelte be az autóba, az orr helyett a két kagylóülés mögé, a hátsó ülés helyére. Az 1.3-as erőmű nem kevesebb, mint 330 lóerővel cibálja a Swift fémig könnyített testét, 4 másodperc alatt szalad bele a százba, miközben úgy ordít 12 ezres fordulaton, hogy attól mindenki libabőrös lesz.

Az ördögi Swift hátsókerék hajtásra váltott, az erőátvitelről pedig egy hatfokozatú szekvenciális váltó gondoskodik, ami szintén a motorkerékpárból származik. Bitang gyorsan kapkodja a lábát, de az áttételezése miatt 190 km/h megfogja végre.

Hasít a kis duckesz-hátú.