Szexi és “gusztustalan” reklám miatt estek neki az ismert fehérneműmárkának

/
/
5435 megtekintés

A Honey Bridette fehérneműmárka alaposan kiverte a biztosítékot legújabb Office Party, azaz Irodai buli című reklámjával, melyben egy csapat mutatós fehérneműs csaj táncikál öltönyös férfiakgyűrűjében.

A cég miután posztolta a videót az Instagramra, a követői nekiestek, mintha a világ legnagyobb bűnét követték volna el. Itt egy reakció a kevésbé vérmesek közül:

“Ez az egész egy lealacsonyító szar a dolgozó nőkre nézve. Még mindig azért küzdünk, hogy a fizetésbeli különbségeket legyőzzük, miközben a férfiak tárgyiasítják a dolgozó nőket és aszerint segítik vagy mellőzik őket, hogy milyen a külsejük és hogyan viselkednek a munkahelyükön. Néhány nő azért nem megy el a munkahelyi bulikra, mert fél attól, hogy szexuálisan zaklatják őt. Ez az egész gusztustalan.”

Addig ment a sárdobálás, hogy már magának a Honey Bridette alapítójának, Eloise Monaghannak is meg kellett szólalnia az ügyben. “Ez nevetséges! A nők igenis megélhetik a szexualitásukat anélkül, hogy állandóan támadástól kellene tartaniuk. ” Szegény Monaghan hiába magyarázkodott, a negatív kommentek elsöpörték a pozitív hangokat. Azt gondoljuk, hogy a negatív reklám is reklám és fehérneművel és jó csajokkal továbbra is mindent el lehet adni.