Modern szörnyeteg lett a veterán külsejű Stingray Corvette-ből

/
/
1354 megtekintés

Kívül a megszokott forma, belül a legmodernebb eszközök és kényelem várja a Stingray Corvette utasait.

Az első generációs Corvette valamikor az ötvenes évek elején robbant be a köztudatba, és annyira sikeres volt, hogy szükség volt a továbbfejlődésre. A második generációt 1962-től kezdték gyártani, aminek formavilága a mai napig kelendő a hétköznapi autósok, de főleg a tervezők körében. Keresettek azok a veteránok, amelyeknél meghagyják a külsőt, de modernizálják a belsőt, ami így kényelmi szempontból sokkal jobban megfelel a mai kor elvárásainak.

Az Ares Design ezen az elven indult el, amikor egy 1964-es Stingray sportkocsihoz nyúlt, hogy a második generációs Corvette-ből valóságos szörnyeteget faragjon. A külsőt meghagyták, ami csak annyiban tér el az eredetitől, hogy a nagyobb teljesítmény miatt nagyobb féktárcsák felszerelésével azokhoz igazodó (elöl 19, hátul 20 colos) kerekek kerültek a futóműre, és az egész test új fényezést kapott.

A belsőt vagy kidobálták az autóból, vagy teljesen felújították azt. Mivel a motor teljesítménye nem felelt meg az elvárásoknak, ezért egy hatodik generációs Corvette LS3-as, 6,2 literes V8-as erőforrását szerelték a motortérbe, amihez egy ötfokozatú kézi váltót szereltek. Egy laza gázfröccsre 525 lóerőt szabadít a hátsó kerekekre, aminek nyomatéka garantáltan a frissen varrt bőr ülésbe süllyeszti a vezetőt.

Az erősebb motorhoz dukált az új elektronika, egy egyedi kipufogórendszer, és egy C7-ből vett komplett futómű is. A modern LED fényszóró beszerelése sem volt kérdés, ahogy a gombnyomásra mozgatható ablakok és a többcsatornás Alpine Hifi rendszer sem, amitől kiszakad az ember dobhártyája.

A 12 hát alatt elkészült verda azok számára készült, akik pénztárcája elbírja a több, mint 100 milliós vételárat, ami a végeredményt elnézve csak fagyipénz.

 

Mennyire brutál mód szól ez az 1000 lóerős Corvette!