Fura mellékhatást produkált a gyógyszer: saját neméhez kezdett vonzódni egy férfi

/
/
760 megtekintés

A brit férfi masszív heteró volt, aztán azt vette észre magán, hogy a fájdalomcsillapítók szedése miatt inkább a pasik érdeklik.

Scott Purdy gokartbalesetben törte el a lábfejét, ami után fájdalomcsillapítókat kezdett el szedni. Az addig tüzes heteró férfi azt vette észre magán, hogy nem jön lázba a nők láttán, sokkal inkább érdeklik a férfiak.

A 23 éves brit férfi a balesete után a központi idegrendszerre ható Pregabalin, vagy Lyrica néven futó fájdalomcsillapítót szedte, amit epilepszia, szorongás és paranoia kezelésére is használnak. Mellékhatása eléggé ijesztő, ugyanis a hangulatingadozás mellett a vágy csökkenése is várható, a férfi esetében tapasztalható is.

Amikor elkezdte szedni a bogyókat, azt vette észre magán, hogy a nők helyett a férfiak közelségére vágyik. Akkor hat hónapja volt barátnője, akivel minden klappolt. Pár héttel a fájdalomcsillapítók szedése után azonban egyre kevésbé vonzódott a leányzóhoz, akinek el is mesélte mit érez, aztán szakítottak. A neten kezdett férfiakkal ismerkedni, és hamarosan már randija is lesz egy hímneművel.

A férfi biztos benne, hogy a gyógyszer váltja ki benne a másságot, hiszen volt időszak, amikor más fajta gyógyszert használt, és semmi ilyet nem tapasztalt. Az új érzés azonban annyira felvillanyozta, hogy újra ráállt a Pregabalin készítményre, szedi ezerrel, esetét pedig azért tette közzé, hogy óva intse sorstársait, főleg azokat, akik nem vennék jónéven a változást.

A gyógyszert gyártó Pfizer csak annyit mondott a férfi esetére, hogy a készítmény milliók számára jelent fontos és hatásos gyógykezelést világszerte. Átment a teszteken, ugyanúgy lehetnek mellékhatásai, mint bármelyik más bogyónak, és ha netán nem várt dolgokat tapasztalnának, forduljanak orvoshoz.