Szentségtörés vagy zseniális ötlet a reklámzacskókba csapolt sör?

/
/
688 megtekintés

Kínában ugyanis van egy város, ahol nem korsóba, hanem reklámszatyrokba töltik ki a habos nedűt.

A kínai Qingdaóban régi hagyománynak számít, hogy nem korsóba töltik, esetleg dobozban vagy üvegben viszik haza az emberek a sört, hanem műanyag zacskókba töltve. Azt hihetnénk, hogy eleve kihányásra ítélt, ihatatlan malátadzsúzt sóznak rá így az emberre, de közel sincs így. A Tsingtaó sör nem csak a város büszkesége, de lassan már száz éves múltra tekinthet vissza, a különös csomagolás pedig amolyan hagyománynak számít.

Ha az ember tehát egy jó hideg Tsingtaót akar lehúzni az esti meccs közben, akkor nem a polcról emel le egy dobozzal, hanem zacskókba csapoltatja, és nem literenként, hanem kilóra mérve fizeti ki a vételárát.

Szentségtörés vagy zseniális ötlet az effajta csomagolás?