Profi szaki leplezi le az Apple gyár gátlástalan pénz lehúzásait

/
/
3533 megtekintés

Kifejezetten az Apple termékeire van kihegyezve és megmutatja, hogyan veri át a gyár a vásárlókat és a gyanútlan használókat.

Louis Rossmann nem épp az Apple gyár kedvence, hiszen a fickó nem csak profi szerelő, hanem lelkes youtuber is. Legtöbbször arról szólnak a videói, hogy miképp húzza le az Apple gyár a gyanútlan vásárlókat, akik megúszhatnák olcsón is a nem ritkán horror árú javításokat. Legújabb videójában azt mutatja meg, hogy egy háromszázezres szerviz költséget hogyan lehet megúszni kétezer forinttal.

Főhősünk egy MacBook Air tulaj, aki először egy márkaszervizbe vitte a kütyüjét, ahol megállapították a háromszázezres hibát. Szerintük ki kellett volna cserélni a laptop kijelzőjét, az alaplapot és a grafikus vezérlőt is. Mindhárom tételt külön kezelték annak ellenére is, hogy a grafikus vezérlő a procival együtt az alaplapba van forrasztva, tehát ha az egyiket kicserélik, akkor a másikat is automatikusan.

A kissrác majdnem agyvérzést kapott, amikor meghallotta a számlát, és persze, hogy beintett a lehúzás gyanús javításnak. Felkereste Rossmant, aki rövid vizsgálat végén megállapította az alig kétezer forintos hibát. A számítógép hall szenzorja okozta a galibát, ami mágneses elven kapcsolja ki kijelzőt, amikor azt használaton kívül lehajtjuk. A profi szaki csak egy kábelt cserélt ki, így a gyár most rövidebb lett pár potya ezressel.