Ted Sarandos, a Netflix vezérigazgatója elmagyarázta, miért adnak hozzá reklámokat a Netflix streamingszolgáltatáshoz. A Netflix sokáig idegenkedett a reklámoktól előfizetéses szolgáltatásában, pedig, ahogy azt az Index májusban megírta, szorult helyzetben van, és az elmúlt negyedévben kiábrándító számokat közölt:
200 ezer előfizetőt veszített, ezért a vállalat új ügyfelek becsatolása érdekében bevezet egy olcsóbb, reklámokkal támogatott szintet a szolgáltatásba.
„Egy jelentős ügyfélkört hagytunk ki eddig a számításból, mégpedig azokat, akik szerint a Netflix túl drága, és nem bánják a reklámokat” – mondta Ted Sarandos a Hollywood Reporter szerint. Megerősítette, hogy a vállalat tárgyalásokat folytat potenciális reklámértékesítő partnerekkel. Sarandost idén a Cannes Lions Az év szórakoztatóipari személyisége díjjal is kitünteti. A Cannes Lions fesztivál június 24-éig tart.