10/10

Az online talponálló
Menu
  • Bulvár
  • Csajok
    • Nyalóka
  • Életmód
  • Garázs
  • Mozi
  • Sport
  • Tech
  • Zene

Olcsóbb lesz a Netflix, de ennek azért ára van

2022-06-24
A Netflix társ-vezérigazgatója a Cannes Lions fesztiválon beszélt a szolgáltató jövőbeli stratégiájáról. Hivatalosan is bejelentette: a Netflixen megjelennek a reklámok, de a felhasználóknak olcsóbb lesz az előfizetés.

Ted Sarandos, a Netflix vezérigazgatója elmagyarázta, miért adnak hozzá reklámokat a Netflix streamingszolgáltatáshoz. A Netflix sokáig idegenkedett a reklámoktól előfizetéses szolgáltatásában, pedig, ahogy azt az Index májusban megírta, szorult helyzetben van, és az elmúlt negyedévben kiábrándító számokat közölt:

200 ezer előfizetőt veszített, ezért a vállalat új ügyfelek becsatolása érdekében bevezet egy olcsóbb, reklámokkal támogatott szintet a szolgáltatásba.

„Egy jelentős ügyfélkört hagytunk ki eddig a számításból, mégpedig azokat, akik szerint a Netflix túl drága, és nem bánják a reklámokat” – mondta Ted Sarandos a Hollywood Reporter szerint. Megerősítette, hogy a vállalat tárgyalásokat folytat potenciális reklámértékesítő partnerekkel. Sarandost idén a Cannes Lions Az év szórakoztatóipari személyisége díjjal is kitünteti. A Cannes Lions fesztivál június 24-éig tart.

Prev Article
Next Article

10/10

Az online talponálló
Copyright © 2025 10/10
Theme by MyThemeShop.com