10/10

Az online talponálló
Menu
  • Bulvár
  • Csajok
    • Nyalóka
  • Életmód
  • Garázs
  • Mozi
  • Sport
  • Tech
  • Zene

A Netflix csökkenti az előfizetői árakat több mint 30 országban

2023-02-22
A streamingóriás Netflix 30 országban, Ázsiában, Európában, Latin-Amerikában, a Szaharától délre fekvő részein Afrikának és a Közel-Keleten csökkenti az árakat, hogy több előfizetőt tudjon bevonzani. Az árcsökkentésre azért került sor, mert az emelkedő megélhetési költségek miatt a háztartások egyre szorosabbra húzzák a nadrágszíjat, a Netflix pedig egyre nagyobb versenyt támaszt a vetélytársakkal szemben.
A tagoknak még soha nem volt ennyi választási lehetőségük, ha szórakozásról van szó – mondta a vállalat szóvivője a BBC-nek. Az előfizetési díjakat csökkentették többek között Malajziában, Indonéziában, Thaiföldön, a Fülöp-szigeteken, Horvátországban, Venezuelában, Kenyában és Iránban. Egyes előfizetések díja a felére csökkent.

„Mindig keressük a módját annak, hogyan javíthatjuk tagjaink élményét. Megerősíthetjük, hogy bizonyos országokban frissítjük a szolgáltatás árazását” – mondta a Netflix szóvivője.

A cég részvényei csütörtökön 3,4 százalékos csökkenéssel zártak New Yorkban, miután a The Wall Street Journal elsőként számolt be a történetről.   A Netflix, amely több mint 190 országban működik, egyre nagyobb versenyben van a versenytársakkal, köztük az Amazonnal, az HBO-val és a Disney-vel.

Tavaly a cég több száz munkahelyet szüntetett meg, és olcsóbb, hirdetésekkel ellátott streamingopciót indított, miközben azért küzdött, hogy növelje részesedését az egyre nagyobb versenyben lévő streamingpiacon. Januárban a Netflix társ-vezérigazgatója, Greg Peters felvázolta, hogyan tervezi, hogy több előfizetőt vonzzon.

Prev Article
Next Article

10/10

Az online talponálló
Copyright © 2025 10/10
Theme by MyThemeShop.com