Szupersportautó-tulajdonosnak lenni nem olcsó mulattság, és itt nem az autó áráról van szó. Ezek a verdák sokkal körültekintőbb, rendszeresebb karbantartást igényelnek, ha az ember használja őket.
Mivel a Bugatti Veyront már évek óta nem gyártják, és számos példány az árokban vagy a roncstelepen végezte, így ebből a sportautóból egyre kevesebb van, és amikor egy-egy példány gazdát cserél, ott bizony az árcédulán igen vastagon fog a ceruza. Manapság 2-3 millió euróért lehet Veyront vásárolni (bőven 900 millió forint felett).
A Veyronban durván 7 millió forintba fáj az olajcsere, amelyhez az autó hátulját szinte teljesen le kell bontani, hogy hozzáférjenek a 16 darab olajleeresztő csavarhoz. Ez a folyamat 27 munkaórát emészt fel. Néhány napja pedig egy nagy teljesítményű sportautók szervizelésére szakosodott műhely alkalmazottja árulta el, mennyibe kerül a gyertyák és gyújtótrafók cseréje a W16-os motorban.
A trafók darabja 750 dollár (250 ezer forint) volt és több mint egy hónapot kellett várni rájuk. A gyertyák egyébként sima, Volkswagen modellekben is használt, 18 dolláros (6 ezer forint) gyújtógyertyák, de mivel a Bugattitól rendelték őket, ezek darabja 170 dollárba (58 ezer forint) került. Mind a 16 hengernél kicserélték az alkatrészeket. A szerviz 20 ezer dollár magasságában állt meg, amely átszámítva közel 7 millió forint.
A Miamiban (USA) található szerviz szerelője azt is elárulta, hogy ez a munkafolyamat általában 40-50 órás meló, és a legtöbb esetben ki kell emelni a motort, de neki sikerült 35 óra alatt végezni vele, a fotón látható módszert használva. Arra kellett rettentően vigyázni, nehogy valamilyen alkatrész vagy szerszám beleessen a motortérbe. Állítólag a gyertyákat és a gyújtótrafókat azért kellett cserélni, mert a 13-as és a 16-os hengerben akadozott a gyújtás 225 km/óra környékén…