A közösségi média legújabb slágere egy kép Katrinról a zuhanyzóban, ami egy ideiglenes őrületet indított el a reklámvilágban. Első ránézésre bárki azt gondolhatná, hogy egy újabb fürdőszobai hirdetésről van szó, de ez csupán egy spontán felvétel Katrinról. A kép már milliós nézettséget generált, és a kommentelők sem győzik találgatni, vajon ez tényleg csak egy ártatlan pillanatkép, vagy egy jól megtervezett marketingfogás.
Katrin neve nem ismeretlen az internet népének, hiszen szépsége és karizmatikus személyisége miatt sok követőt szerzett az elmúlt időszakban. De vajon tényleg mindent el lehet adni egy vonzó hölgy képével? Sokan úgy vélik, hogy ez a fotó remek példa arra, hogyan keltheti fel egy egyszerű, hétköznapi jelenet az emberek figyelmét, ha egy csinos arc párosul hozzá. Közben egyes szanitergyártók már most érdeklődnek a lehetőség iránt, hogy Katrinnal reklámozzák termékeiket.
A fotó posztolása óta az emberek nemcsak Katrinről, de a marketing és a közösségi média pszichológiájáról is heves vitákat folytatnak. Persze Katrin elég meggyőző személyiség, vele tényleg könnyű eladni még a a gagyi terméket is. A történet remek példája annak, hogy a közösségi média világában bármi lehet reklám, és sokszor nem is szükséges, hogy a termék látható legyen – elég, ha az emberek beszélnek róla.