Itt van a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása.
Spotify-on az élen két fiatal található, a magyar előadók közül: Azahriah és Desh. A Pullup című szerzemény 2022-ben majdnem hat és fél milliószor került lejátszásra. Külön érdekesség, hogy több mint három éve, 160 hete folyamatosan a magyar top 200-ban található Dzsúdló és Lil Frakk Lej című műve, melyet csak 2022-ben 3,8 milliószor streameltek – olvasható az NMHH közleményében.
A médiahatóság szerint aYouTube-on a legnézettebb a magyarok körében a 2022-ben a 21 éves Azahriah volt. A rádiós top 20-ból hárman vannak jelen a YouTube-os top 20-ban: a Halott Pénz (rádiós 2.), a Follow The Flow (4.) és a Bagossy Brothers Company (10.).
A 2022-ben 122 milliószor megtekintett Azahriah-t összesen 6774-szer hallhattuk a rádiókban ugyanebben az évben, ezzel a 85. helyezést érte el. Olyan nincs közöttük, akit egyszer se szerkesztettek volna a rádiók műsoraiba. A magyar lakosok egy jelentős csoportja (főleg a fiatalok) távol maradnak a rádiók lineáris adásaitól – írta az NMHH.