Az újdonság nem annyira a szerény fogyasztásról, hanem sokkal inkább a tempóról szól. A Hyundai egy vadonatúj, tisztán elektromos hajtásláncú koncepcióautót leplezett le, íme a fura típusjelzést kapott RN22e:
Nyílt titok, hogy az RN22e nem más, mint egy szupersportos hangulatú Ioniq 6.:
Míg az elektromos szedánok egyelőre nem túl népes táborába tartozó Ioniq 6 legerősebb összkerekes változata 325 lóerős teljesítményű, illetve 605 Nm nyomatékú, addig az RN22e szintén duplamotoros hajtáslánca 585 lóerős, illetve 740 Nm-es produkciót ad elő.
A 4,91 méter hosszú, 2,02 méter széles, 1,48 méter magas, illetve 2,95 méteres tengelytávolságú újdonság egy 77,4 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri a működéséhez szükséges energiát. 800 V-os gyorstöltővel akár 18 perc alatt 10-ről 80 százalékra tölthető a telep. A 250 km/h végsebességű Hyundai RN22e gyorsulási adatait nem fedték fel. Viszonyításképp, a hasonló hajtásláncú Kia EV6 GT 3,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.